باسلام و خوشآمدگویی خدمت شما تریدرهای محترم بنده در این فروشگاه تلاش کرده ام بهترین استراتژیک ها را که خود بنده طی چندین سال معامله در بازار باینری آپشن با آنها کار کرده ام را به اشتراک بگذارم، امید بر اینکه در معاملات شما مفید واقع شود، ، در این سایت اندیکاتورهایی را که خودم از بازارهای جهانی خریداری کردم و مخصوص باینری آپشن می باشند را نیز قرار خواهم داد.

point & figure Charts (4$5 digits)


point & figure Charts (4$5 digits)

با سلام خدمت دوستان عزیز، برای شما بزرگواران نمودار نقطه و رقم را قرار دادم که خیلی از دوستان درخواست کرده بودند، این نمودار بر روی نرم افزار متاتریدر 4 قابل نصب است. لازم میدانم مقداری در مورد این چارت برای شما توضیح بدم، قابل ذکر است که نمودار نقطه و رقم بررسی کلیات حرکت قیمت است، یعنی در نمودار نقطه و رقم زمان لحاظ نمیشود. در مقابل نمودار میله ای یا کندل های ژاپنی ترکیبی از قیمت و زمان است. در نمودار نقطه و رقم تنها تغییرات قیمت ثبت میشود. زمانی که بازار نوسانات شدیدی داشته باشد نیاز به رسم جزئیات زیادی می باشد، و برعکس در زمان راکد بودن بازار چیز زیادی برای رسم کردن وجود ندارد. تعیین شکست های قیمت در این نمودار دقیق تر از سایر نمودارها انجام می پذیرد، شکست ها میتوانند به عنوان اخطار خرید یا فروش قرار بگیرند، در کل میتوان گفت نمودارهای نقطه و رقم اخطارهای روند را بسیار آسان تر و دقیق تر تشخیص می دهند. دوستان این نمودار به دلیل اینکه اخطارهای دقیقی و مفاهیم  بسیار ارزشمندی را منتقل می کند همیشه بروکرها سعی در پنهان کردن این نمودار دارند، نموداری که برای شما قرار داده ام با تمام تایم فریم ها سازگار است و پیشنهاد بنده تایم 1 دقیقه و 5 دقیقه میباشد و در بروکر الیمپ ترید میتوانید با تایم 2 یا 3 دقیقه معاملات پر سودی کنید، به عنوان کسی که قصد ترید در  باینری آپشن را دارید خرید این نمودار را حتما توصیه می کنم.( برای مطالعه بیشتر در مورد این نمودار و نحوه ی اخطارهای آن حتما فصل 11 کتاب John J.Murphy را مطالعه کنید).


مبلغ واقعی 175,814 تومان    57% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 75,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 248

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به "سایت باینری آپشن" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما